Friday, November 28, 2008

Conditioning . . . !

Date : 28th Nov 2008
Time/start: 08.15 am. Dowhill 10.30am
Route/Place : Gunung Jerai
Riders : ramly sp, yusof, LonTruth & zailani perwaja.

LonTruh kat Gunung Jerai

Aku dgn Yusof sampai car park Gunung Jerai lebih kurang jam 08.05 lewat 20 mins drpd waktu yg dijanjikan . . . tak dapat elak beberapa halangan dlm perjalanan. Dari jauh aku nampak Lontruth dan zailani perwaja sedang sarapan pagi & tunggu kami. Aku dok cari2 mana lagi riders RedFlag Ai @ rocker yg dok sibuk2 suruh org ride G Jerai pagi Jumaat ni . . . hampeh betoi . . . ! batang hidung pun tak nampak . . . grrrrr *%$@% ! Kalau aku jumpa hang 'rocker' memang aku bagi 'rock' sebiji kat hang nanti . . . !

Lontruth pun mai sorang ajer . . . kami dua layan kayuh naik gunung jerai sampai kat muzium ajer . . . yusof & zailani kat Telaga Pak Sheikh . . . . cuaca wow 'beautiful maria' . . . penuh dgn kabus . . . jarak penglihatan dlm 40 ke 50 meter shja . . . terasa amat selesa menyedup udara pagi dipenuhi dgn kabus tebal . . . .

ramly SP
Gunung Jerai . . . lepas tuu aku suruh Lon pula ambil gambar aku.

Belum pun sampai puncak aku 'dah mandi' peluh dlm kabus pagi . . . sejuk beb, terasa kebas bhg. 'sulit' semasa climbing & terpaksa buat 'allignment' beberapa kali ketika 'ride' he he he ! Ketika downhill dlm kabus . . . wuuuu sejuk bebbb . . . . kebas jari2 . . . !

LonTruth bagitau kat aku: . . . . "sejak aktif kayuh basikal niiii. . . . 'aksi ranjang' makin cemerlang, gelimpang & terkangkang . . . . ha ha ha . . . . !

"semua orang tahu . . . "

see u guys !

No comments: