Thursday, November 06, 2008

SP > KO SAMUI > SP

Date : ? ? Dec 2008
Start : Sg Petani, Kedah
Start : ? ? Dec - Time . . .
Finish : ? ? Dec - Time . . .
Route : SP > KO Samui > SP
Dist. (approx.) : 1,200 km
Note
: Unsupported Ride.

Perancangan awal utk 'short tour' ke Kancanaburi terpaksa ditunda kerana Yusof tidak dapat ikut serta. . . tambahan faktor semasa Central Thailand yg tidak menentu. Aku membuat perancangan semula 'homework' and prepare for Solo Ride SP > Ko Samui > SP (approx) 1,200 km. Aku tak brpa gemar 'solo ride' . . . tapi, bukan mudah utk mencari rakan kayuh yg sanggup mengorbankan cuti tahunan. Entahlah, aku cuba mendapatkan 'road map' mencari jln pintas agar ride ini dapat dilakukan dlm masa 7 hari (atau 10 hari). . . . !

Berhasrat utk mula kayuhan dr SP, tapi jika faktor masa menjadi kekangan. . . . aku akan mula kayuhan dari Bukit Kayu Hitam.

Harapan aku agar Yusof dapat bercuti dan "Samui Ride" dapat direalisasikan pada bulan Disember ini . . . . !

SP > Ko Samui Thailand (approx.) 560 km.

2 days in KO Samui . . . . and Leisure Ride !
"Jamil 019-4738580 recommended me to visit Ban Muslim Masjid Nurul Ihsan . . . lokasi di antara Bang Kao & Hua Thanon. InsyaAllah jika tiada apa2 aral saya akan ke sana . . . "

Ko Samui, Thailand > Sungai Petani, Kedah (approx.) 565 km.

No comments: