Wednesday, November 12, 2008

Banding Ride - Update


Date : 22 & 23 Nov 2008.

Meet : Cinta Sayang, Sg Petani
Start/Cinta Sayang : 22 Nov - Time 07.00 am
Start/Banding : 23 Nov - Time 07.30 am
Route : SP > Grik > Banding > SP
Dist. (approx.) : 250 km++
Riders : ramly SP. . . .


Note :
Sehingga hari ini aku belum menerima pengesahan sebenar 'peserta'. Aku minta maaf pd rakan2 kerana tidak dapat 'pinda' tarikh tersebut. Antara rakan yg terpaksa tarik diri : Zankx, Jonz dexx, LonTruth, Nizam SP . . . .


Roslan mobil (kecederaan lutut BM MTX).

Kalau Zankx tak datang aku pasti Loso, Sohaimee & wan shahidan juga tak ikut serta. No Problem Bro !

Prepare &
join me in short touring "KO Samui Ride". . next month !





Jika tiada maklumbalas @ pengesahan dlm masa terdekat, aku akan tukar konsep kayuhan 'week end on bike' pada 22/23 Nov ini dalam bentuk touring, that means ride with rack & panniers - "unsupported".

If 'no one' turn up . . . i'll go for solo ride. No Prob !





Belum Resort > Accommodation - no electricity, no problem ! Ada pelita !

'back to nature. . . ."

p/s kalau 'solo ride' aku tak tidor sini , but i prepare 2 men tent !

No problem . . . . !



Please Acknowledge ASAP !


Regards

ramly SP . . . . 'ride for fun'



About Banding Ride . . .!


No comments: