Thursday, October 30, 2008

Banding Ride

Ride Info

Date : 22 & 23 Nov 2008 ?
Meet : Cinta Sayang, Sg Petani
Start : 22 Nov - Time . . .
Finish : 23 Nov - Time . . .
Route : (SP > Grik > Banding > SP ) - 100% Tarmac.
Stage 1 : SP> Malau> Gerik (approx) 80 km++
Stage 2 : Gerik > Banding (approx) 45 km++
Dist. (approx.) : 250 km++ in 2 'sunny' days.
Riders : SP, TRM, RedFlag
Note
: MTB 'Supported' Ride. "Hammer d' trail & Push ur' self to the Limit"
Philosophy : Strength, Skill & Confidence !

"Sekapor Sireh"

"Banding Ride" sebenarnya adalah program 'train for tour' aku bersama Yusof ke Kancanaburi, Thailand (jika keadaan mengizinkan). Aku dgn Yusof ni dah satu kepala. . . kami dah set riding attitude untuk "ride & camp" kawasan R & R Puncak Banding . . . (maklumlah sama2 kerja semasa di Singapura dahulu).

Program ini terpaksa dipinda kerana ada kawan2 yg ingin turut serta . . . . . . he he he terima kasih lah kawan2 ? (ada jugak yg aku "jemput' @ ugut").


Zankx TRM, orang pertama yg mengesahkan kehadiran melalui chatbox aku utk Banding Ride. . . so far, yang dah confirm utk turut serta seperti berikut:

SP
: ramly, roslan mobil, Nizam, md noor & 2 rakan dr Laguna. Yusof tak confirm lagi ?
TRM : Zankx, Loso, Sohaimee, Man MPK , Wan Shahidan (depa ni semua pernah mewakili negara dlm kejohanan "MTB On Road" di Medan Indonesia dan beberapa kejohanan lain di Selatan Thailand (kelompok Elit). Hj Nan, Hj Shuib, Hj Che Ros, Pak Cik mail & Ron, shuhazi - "mai laaa melata g banding" !
Dari GTG : Jonz dexx
Dari RedFlag : LonTruth
Dari NXT : Belum ada lagi ?

Aku ingin mendapat maklum balas/cadangan dari kawan2 mengenai Banding Ride ini i.e. tidor Resort atau Camping ?

Kalau camping hangpa kena bawa camping set sendirilah . . .(nak tidok dlm khemah aku pun boleh jugak, tapi hang jgn pakai kain batek sudah lah. . . . aku tak boleh tengok kain batek . . . ghairah he he he !)

Kalau resort, aku kena call utk reservation bilik kat sana.

Kawasan R & R Petronas Banding. Kat situ ada resort dan Kem Wataniah . . nak camping kat situ ? ?

Aku tak kisah kat mana pun . . . tapi nak jugak dengar pandangan dan citarasa kawan2 yg lain . .

kat bawah nii aku 'paste' Kad Jemputan VIP yg aku kirim melalui email engkau orang . . . ada yg balas, ada yg tak balas dan ada yg masih 50/50 lagi . . .

On Wed, 10/29/08, ramly Sp <ramlysp@gmail.com> wrote:
From: ramly Sp <ramlysp@gmail.com>
Subject: Re:
To: "Haslizan Hassan" <zankx@yahoo.ca>

Cc: "atan" <nurinsl_75majesty@yahoo.com>, "hj shuib" <hj_shuib@yahoo.com>, "jone buku" <jonzdexx@yahoo.com>, "lan uitm" <mazlanrejab@perlis.uitm.edu.my>, "loso" <genaloso@gmail.com>, "man mpk" <man80_mpk@yahoo.com.my>, "mat kedah" <muhammad_jamaluddin@asemal.com.my>, "pakcik mail" <ismaqa@yahoo.com.my>, "ron" <ronsadventures@hotmail.com>, "shuhaizi" <shuhaizisaad@yahoo.com.my>, "sohaimee" <sohaimee@gmail.com>, "Jeffrey REDFlag" <bnau64@hotmail.com>, "chan poli" <hasnizam_ppp@yahoo.com>, "adi aloq setaq" <webmaster@adcipta.net>
Date: Wednesday, October 29, 2008, 9:48 PM
- Hide quoted text -

Salam utk semua,

maaf terlebih dahulu dan aku rasa belum terlewat untuk mengirim kad "JEMPUTAN KHAS - VIP" untuk anda semua khusus kpd TRM, NXT & Redflag yang aku hormati. Anda semua dijemput ke 'majlis tari-menari' yang tak seberapa ini . . . .

insyaAllah, saya akan berusaha sedaya upaya utk "menjamu" saudara2 semua dgn "juadah2" yg tak seberapa . . .makanlah jgn malu2 , menarilah ikut rentak sendiri . . . kalau dah rasa kenyang 'pi buang dulu' lepas tuu makan lagi . . . sehingga puas ! erkk !

Kesudian/kehadiran tuan2 semua akan "menyerikan lagi majlis tari-menari ini" . . . he he he !

p/s

dah beberapa kali aku menerima "undangan & jemputan majlis tari-menari" di Wang Angin/Nordin hingga lah ke Pak Bara. . . . aku tetap hadir utk tidak mengecewakan sahabat handai . . . walaupun d panjat usia !

Jika tuan hamba semua tidak dapat hadir, maka hancur luluh & remokdendamlah hati hamba ! hu hu hu !

Mohon Panjangkan jemputan saya ini kpd tuan "Haji Pinarello", beliau dibenarkan membawa "isteri baru" nya itu . . . ha ha ha !

regard

LT & isteri2

2008/10/29 Haslizan Hassan <zankx@yahoo.ca>

Banding Ride
Date : 22 & 23 Nov 2008 ?
Meet : Cinta Sayang, Sg Petani
Start : 22 Nov - Time . . .
Finish : 23 Nov - Time . . .
Route : SP > Grik > Banding > SP
stage 1 : SP>Malau>Gerik (approx) 80 km++
stage 2 : Gerik > Banding (approx) 45 km++
Dist. (approx.) : 250 km in 2 'sunny' days
Riders : ramlysp, roslan mobil, wan shahidan, Zankx TRM, Loso TRM. LonTruth . . . erk sapa lagi nak ikut !
Note
: MTB 'Supported' Ride. Hammer d' trail & Push ur' self to the Limit !
Philosophy : Strength, Skill & Confidence !



No comments: