Saturday, October 18, 2008

Stumpjumper Test Ride - Update !

Ramai jugak yg hadir pagi ini (13 org) utk mud festival termasuk Wan Shahidan dr Perlis. Maklum ler semalam hujan lebat . . . ramai yg teruja utk "ride". . . apa lagi "ride" dgn "bini baru". Fullsus pulak tuuu . . . macam naik BMW !

Roslan dgn Stumpjumper dan Nizam dgn Merida HFS XC Comp. Kedua2nyer boleh dikatakan dlm kategori "insane price" ! Tapi, kepuasan memiliki dan "ride" . . . Unspeakable ! Siapa juga pasti 'cemburu" dgn jentera ini (termasuk aku he he he). Macam org giler pancing jugak . . . pheh dia punyer tarikkkkk beb !

Backtrack Trail Aman Jaya niii memang sedap utk layan downhill . . . semua happy hari ini, walaupun kayuhan tidak sampai 30km . . . hari ini aku bawa fullsus NRS 3 dgn tires 2.2 !


riders . . . .thanks for joining us !

muka penuh selut . . .

semalam hujan lebat, trail best giler . . . tengok kaki udah ler 'belemoih' !

luv' it !

pride !

ambil oksigen ! . . .

(Kiri sekali) Md Noh, Pukol 10.00 dah janji dgn bini utk pergi 'rumah terbuka', tapi jam 09.44 pagi masih dlm hutan kelapa sawit ha ha ha !

Roslan > abeh ler beskal aku . . . !

apa agaknya yg dok fikir tuu ? Kotor ?
Lan - " Lagi Kotor, Lagi Seksi"

sat sat tengok "bini" dia . . . sat sat tengok bini dia . . .
aku ingat semalam hang tak boleh tidor paaa !
jangan2 besikal tuuu letak sebelah katil . . .
peluk dia sampai pagi he he he !

kecek kelante " comey nyer "

Nizam, dulu pertama kali aku jumpa dia sebelum SP MTB Jamboree 2008 badan dia cukup 'sihat'. Tapi sekarang, 'wow' slim bro ! keep it up & maintain !

Nizam's bike !
Merida HFS XC Comp (baru seminggu beli) . . .

Yusof belemoih dgn selut ! Baru balik kerja jam 07.00 pagi, terus ikut kami offroad. Tak balik rumah 'jumpa bini' . . . dia nii pun dlm kategori 'insane' jugak, aku jer yg OK ha ha ha !

sampai kat umah . . . . anak aku hulurkan buah betik nii . . . mmm manisnyer !
Habis sebelah aku belasah !

Apa pun ride hari ini memang best . . . terima kasih kepada semua kawan2

p/s. Esok 'conditioning ride' ke Baling !
C U Guys !



No comments: