Tuesday, May 06, 2008

Upcoming : SP MTB Jamboree 2008 !

4th May - Tinjauan 'trail' SP MTB JAMBOREE 2008

"SP Jamboree 2008"
10 August 2008
"good times are here again - more details will be posted soon"
We will try to make it more 'Fun Ride'
Semalam 3rd May ride kat Penang Hill (de' ice kacang ride). . . selepas dinner kat Exit Tol Sg Dua dgn geng TRM MTB aku bergegas balik ke SP utk berjumpa dgn "Betong MTB Team". ETA SP 21.15 dan depa dah lama tunggu aku utk dinner nasi kandar pulak . . .Amin (please refer my previous ride to Betong) ride dgn 4 rakannya tiba SP pada sebelah petang 3rd May.

Maaf Amin, tak dapat berbual lama malam tuu . . . setelah bla bla bla aku minta diri pada jam 23.30 dan sampai rumah jam 23.59 . . . umah dah gelap ! he he he !
Pagi 4th May, dah janji dgn SP MTB Team utk tinjau 'trail' jam 8.00am dlm persiapan jamboree bulan Ogos ini. . . . agar 'XC trail' nii di ubah laluan mengikut 'selera' peminat XC & Dirt Bike !

So, kita akan usaha buat yg terbaik untuk anda semua !

Aku pernah jadi 'bangla & Gurkha' kepada KOTRT semata2 utk cari ilmu MTB. Aku adalah peminat 'fanatik' Kayuh Lasak dan tak pernah mis xtvt ini sejak ianya diperkenalkan . . . aku juga pernah beberapa kali 'being tortured by KOTRT's members' and now i would like to share this 'painless ride' with u guys ! he he he !

Beskal aku tak sempat basuh dah ride pula pagi 4th May !

Luv u' baby !

Pengerusi SP MTB Jamboree 2008 Mr Ong d' Clock Tower !

Timb. Pengerusi SP MTB Jamboree 2008 En Roslan Jamaludin !
aduiihhh jauh lagi ka !

Setiausaha I - ramlySP "jump wz ur' hardtail" !

Wan Shahidan @ d' pain master d import khas dr Perlis . . ."aku tak rasa letih pun, kena redah lagi wooiii sampai aku rasa letih ! "

Boleh kayuh tapi saja depa action tolak beskal tuu !
Penang Hill teruk lagi . . . !

Antara Sp Riders yg tak ikut kami . . . asyik dok melata aje !

aku ingat kat pipe line gas ni kita buat peserta terbang boleh tak ?
Tapak untuk terbang dah ada ! Kita Demo Sikit utk semua !

yeee haaaa !


Demo "jump wz ur' hartaill" gagal ! makan rumput ha ha ha !

alaaaaa sikit ajee tuuu ! baru 'seksi & macho' ! Aku dulu 3 bulan x leh ride buat f/trapi kat lutut kiri !

Jgn Climb, kita buat 'downhill ajee"

wowww ! ! ! Downhill all d' way !

Aku ride NRS 3 aje . . . tapi rasa macam naik Enduro ! I Luv' it !



Wowwwwwww !

No comments: