Saturday, May 17, 2008

Xplorasi Aman Jaya

17th May 2008
  • Ingat pagi ni nak relax, tapi ptg semalam terima SMS Roslan ajak 'explore' trail kelapa sawit & kebun getah area Aman Jaya. So, aku jawab OK ! Awal pagi dah hujan lebat, aku call Lan "jadika ride pagi ni ? "ON" pergh !
  • Pagi jam 7.50 aku ride utk r/v dgn Roslan, wan shahidan & JR (TRM), Pak Mail & Yusof @ Skot kat Surau Cinta Sayang. Semua dah ada dok tunggu aku he he he ! Maaf lewat sikit !
  • Mula kayuh jam 08.15 terus masuk offroad kelapa sawit & kebun getah. Cuaca mendung baru lepas hujan. Keadaan trail lembab dan ada kawasan yg tak kena hujan. Aku suka kayuh cuaca mendung macam nii . . . semua epi ! Kayuh dgn Wan Shahidan memang seronok fasal dia ni kaki XC, jadi kami boleh tumpang ikut pecut 'belakang' dia ajee. . .sekurang2nya pagi ni mengerah tenaga cuba mengikut 'phase' Shahidan. Selalu2 buat macam niii, boleh kuat woooo ! kalu tak leh ikut pun . . . muntah jee !
  • Ok Guys, Tengok dulu pics nii, nanti aku update data ni . . .mengantuk laa nak tidoq sat ?

C U guys !

Dist : 30km

Time : 2 jam 35 min.

Riders : Roslan, ramlysp, w Shahidan & his JR, Yusof and Pak Mail

ramlysp

Enjoy with your xtvt !

From Left : Shahidan JR, Shahidan, Pak Mail, Yusof & Roslan
Hai Lan, semalan naik G. Jerai, pagi ni kayuh lagi. . . x letih ke !

Berpusing dlm kelapa sawit naik bukit, turun bukit. . .redah ajeee !
Wan Shahidan. . .kalu ikut dia boleh jadi kuat oooo !

No comments: