Monday, February 02, 2009

Breakfast Ride

Date : 7th Feb 2009
Meet : Cinta Sayang
Start : 07.30
Finish : b4 13.00
Route : SP > Baling > SP
Dist : 120km ++
Note : MTB Enduro !
Jemputan Khas :
Pagi 28hb Jan selepas ride dgn Roslan Mobil ke Tupah - beliau berhajat utk menjemput rakan2 'tersayang' utk 'breakfast ride @ tosei ride' di Kedai Nasi Kandar Ketapang Baling, Kedah. Route 100% tarmac. Aku dah sms kat kawan2 di bawah nii. (ada yg dah jawab & ada yg x jawab lagi) Riders berikut dah mengesahkan "kehadiran" (ON).

a. Yusof - ON
b. Said TRJ - tgh dok pikiaq 'nak p, x pi" !
c. Pak Mail - tgh dok pikiaq 'nak p, x pi" !
d. Nizam Merida . . . . ? 50/50
e. Md Noh Laguna - x tentu lagi !
f. MatLaguna - x leh join, ke taiping.
g. Cikgu Din . . . . ?
h. Zaidi Pfk/Ked - ON
i. Zaid . . . . ?
j. * Wan German - ON
j. * Wan Shahidan - ON
k. roslan mobil - ON
l. ramly sp - ON
(*he he he - hangpa tengok nama Wan German & Wan Shahidan dah 'suam2 kuku' nak pi . . . )
p/s. Kawan2 boleh laa buat persedian dr skrg utk 'tukar menu' hujung minggu. Ada yg tanya aku: "boleh pakai slick tak ? " Aku reply : "Boleh . . . no worries 120km sahaja, hang jgn bawa roadbike sudahler he he he !. Kalau ridedgn ave. speed 25km, 2jam 10mins dah sampai. tapi kalau average 22/23km, dlm 2jam 30mins jugak. Route SP > K. Ketil > Tawar 'rolling' & Tawar > Baling ada laa dua tiga bukit "kecik2 ajer". So, tuan2 Please Acknowldge/sms kat aku Yes or No boleh aku update riders kat atas niii. Thanks.

Aims : To build up strength, self confidence and friendships !

"BREAKFAST ROUTE"


No comments: