Thursday, January 15, 2009

Sun Mountie Ride with KOTRT

Date : 11th Jan 2009
Start : Sg Ara 08.30
Finish : 12.00
Note : 18 riders
Route : Penang Hill : Rocky Garden - Blue House - TNB - Secret Garden - Banana Trail - Rubber Estate Switchbacks - Wooden Bridge


> Dah banyak hari aku cuba utk upload pics utk posting ini, tapi sampai hari niii masih gagal. Mood utk 'write up' kurengggg. . . entah lah ? kawan2 cakap aku dah lama tak buat 'kenduri' fasal tuu dia buat 'hal' - OK. nantilah aku buat "kenduri lebuhraya Baling > Gerik > Baling" dgn juadah 'Gunung Kendurung' utk hangpa ! haaa 'climb/makan' puas2 he he he !
Azmi @ Dato, me and Malek

> Aku pernah bertugas di Penang selama hampir 2 thn . . . dan yg pasti tak semua trail (hingga hari ini) aku terokai . . . semua masih kekal 'green' . . . I luv it !

> Trail ni lebih kurang 13km jer . . . . tapi 'solid climb . . . . . boleh buat tekanan darah naik mendadak . . . tak cukup lubang hidung utk bernafas . . . kalu sapa2 ambil heavy breakfast alamat muntah keluar . . . . aku enjoy climbing & sweet DH memang sioooook habis !

> NRS 3 aku tak pernah 'mengecewakan' . . . . i luv u !

G.i. Jane . . . ?
Blue House . . . ?

Lunch for 'solid climb' : Nasi Bryani, Bawal Goreng & Dalca 'banjir' . . . .

> Click "Sun Mountie Ride wz KOTRT" dan semua pics hari tuuu ada kat sini . . . maaf ler kawan2 . . . !

No comments: