Thursday, January 22, 2009

Charity Ride

Click for Details
My tentative movements :

Date : 25th Jan 2009
Meet : Cinta Sayang
Start : 07.30
Finish : Unkown . . . !
Route : SP > Baling > SP or (maybe to Betong. Thailand) > SP
Dist : 120km ++ 0r 165km (Betong)
Note : MTB on Road Training . . . !
Riders : ramlysp, yusof, wan shahidan & wan german . . .
"Yusof : "dua2 Wan nak join, kita ride terus ke Betong, Thailand ?" > Approx. 165km shja. Ride lepas subuh & balik lewat petang". Solat > Musafir d Masjid Biru Betong, Thailand. Jika cuaca 'terlalu' panas terik, kita ride hingga ke puncak Gunung Inas udahler. Razif Baling Biker jemput kita 'breakfast' kat umah dia . . . he he he alhamdulillah semoga dimurahkan rezeki, tapi aku dah sms kat dia jgn buat heavy2 . . . nanti muntah kita dibuatnyer !



Date : 30th Jan 2009
Start : Sg Petani by 07.30
Route : SP > A/Star > Kangar
Dist. approx. : 110km

Note : On arrival,lunch at Warung Pak Lang & Mak Lang Kangar (kedai emak Cgu Tan)


Date : 31st Jan 2009 (On completion of Charity Ride > Ride back to SP)
Start : Kangar > A/Star > SP
Dist. approx. : 110km

Aims : MTB on Road Training & Charity Ride.
Tires: Offroad 2.1 > Air Pressure 45psi.
Total Dist. : Sp> Kangar > SP Approx. 250km

Last, But not least : Jika ada kawan2 dari SP nak kirim sumbangan utk Tabung Bantuan Palestine atau ingin mendaftar sebagai peserta tapi tidak hadir utk 'charity ride' aku boleh tolong uruskan. Tapi goodies, hangpa kena tunggu depa pos laaa . . . aku p sehelai sepinggang 'ride kosong' selesa sikit. . . . solat pun pakai kain pelekat surau/masjid jer he he he . . . musafir ! jgn laa hangpa kirim kain baju pulak . . . macam mana aku nak bawa !

Ini ajer 'sumbangan kecil' yg mampu aku hulurkan 'dengan cara sendiri' khusus utk saudara2ku di sana. Semua amal jariah ini aku sedekahkan kpd aruah2 yg berhak ke atas diriku. Amin.

No comments: