Thursday, April 29, 2010

IS2010 - Can I Survive ?


Date : 3o Apr- 2 May

Ref. : PCC Interstate Road Ride 2010

Day 1 : K. Kangsar to Banding (
145km)

Day 2 : T. Banding to Kota Bharu (
180km)

Day 3 : Kota Bharu to Tasik Kenyir (
175km)



Hari ini sepatutnya aku bersama KOTRT convoy ke Kuala Kangsar utk menyertai PCC Interstate Road Ride 2010 (IS2010).

Walau bagaimana pun, atas sebab2 yg tidak dapat dielakkan aku masih berada di Hospital Pantai Ipoh sejak petang semalam. Hadir/ziarah abang yg menjalani rawatan kecil bagi mengatasi masalah jantung. Petang tadi baru balik ke SP ~ letih @ perlu rehat selepas pulang dari Hospital Pantai Ipoh. Brother pun dah sihat ~ besok pulang ke Gerik.

Brother Heavy smoker dan tidak gemar riadah & bersukan. Dah lama aku tegur 'gaya hidup' yg tidak seimbang ini tapi biasa laaaa, 'smokers' mana suka ditegur ?

Macam aku juga dulu . . . . 'heavy smoker'. Bila dah kena baru nak mengelabah ! Malas nak panjang2 topik rokok ni tambahan rakan aku pernah 'habis hayat' kat rumah aku semasa menjalani pembedahan jantung di Hospital Besar Pulau Pinang pada awal tahun 2004.

OK back to IS2010 ~ Ini road ride @ penyertaan pertama dlm ISO 2010 dan road ride yg kedua selepas JMFR 2010. Lack of skill & knowledge . . .harap 'mampu bertahan @ survive' selama 3 hari he he he !

Ini 'jentera berat' yg akan digunakan. . .dah puas aku dok posing depan Cycling Asia, tapi depa tak snap pun pics basikal besi aku niii he he he . . . !

No Worries ~ janji kayuh and enjoy the ride !

'Stay Safe ~ Stay Healty'

No comments: