Thursday, April 30, 2009

Jom Pi Sedim !


Tarikh
: 9/10 May 2009
  • Day 1 ~ 9 May by 18.00 ~ Camping kat Sedim, Kulim Kedah
  • Day 2 ~ 10 May by 08.00 ~ Start Ride.
Route : ~ Sedim Offroad ~
Dist : 2Bdecided . . . !

Note :
  1. Dah lama aku plan/ajak kawan2 ride kat Sedim. Aku pernah 2 kali ride kat Sedim, tapi itu 7 thn yg lalu ~ semasa "Sedim International Challenge". Sekarang niii route tuu pun dah 'lingkup' . . . . tapi kawan aku si Zali offer utk cuba route baru.
  2. Aku terima offer dia ~ dan nak ajak kawan2 MTB, camping & ride kat sana".
  3. Kalau boleh, lepas ride 'main' 'white water rafting' Best !
  4. Aku akan 'berkampung' di Sedim White Water Camp mulai 11 ~ 14 May. Saja utk 'explore' Sedim ! Hangpa balik rumah laaa ha ha ha !
  5. Kawan SP yg berminat utk join "Jom Pi Sedim" tinggalkan pesanan anda di chatbox or email kat aku. No prob.
  6. Kat bawah ~ pics lama aku kat Sedim White Water . . . . !
So far ~ yg berminat :~)
  • Cikgu Din
  • Roslan Mobil

No comments: