Monday, December 06, 2010

You should't miss . . . :- )

(1)
Kayuh Lasak (click) ~ aku tak pernah 'miss' sejak ianya diadakan. Sekitar tahun 1998 ketika bertugas di Lumut Perak kerap berulang-alik Lumut - Penang utk bersama rakan2 'offroad' kat Penang. Hill. Hingga sekarang "Kayuh Lasak" menjadi 'medan' tempat aku menguji ketahanan fizikal & mental. Disini lah tempat aku mendapat ramai kenalan @ networking.

Lain orang, lain cita rasanya. Ada yg suka 'medium', ada suka 'moderate' ada suka 'extreme' dan ada yg ride utk 'suka-suka' shja. Aku tetap suka "Kayuh Lasak" ~ Tepuk dada tanya selera !

Yang pasti xtvt ini memberi impak yg positif kpd aku dari sudut kesihatan dan rohani. Aku juga aktif RB dan MTB ~ kedua-duanya memberi kepuasan yg berbeza dan unik. Yang paling utama ~ Tahap kesihatan makin Baik. Alhamdulillah !

Tahun ini 2010 tidak dapat ikut serta KL'10 . . . . 10th dan 11th Dis sekadar membantu KOTRT. Pada 12th Dis terpaksa 'berkorban' membantu adik menguruskan majlis perkhawinan anaknya di Sungai Petani.

Kepada peserta-peserta Kayuh Lasak 2010 ~ wish u all Epi Cranking : - )

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ & _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

(2)
MALAKOFF Interstate Fellowship Ride (click)

5th Dec 2010 - 140km. Diiringi angota PDRM yg pernah membuat tugas mashalling LTDL. Best ~ kayuhan 'tinjauan' berjalan lancar dan selamat.
Antara rakan-rakan yg turut serta membuat 'tinjauan' terakhir.
Semua Happy !

- - - - - - - - - - - - - - - & - - - - - - - - - - - - - - - -
4th Dec ~ Just After KL'10 Press Conference
Lunch . . . ?

~ Knight Of The Round Table @ KOTRT ~


4th Dec ~ hurmmmmm B4 Ride ?

hurmmmmm . . ?

~ Stay Safe, Stay Healthy ~

No comments: