Tuesday, July 20, 2010

Baling - Kupang - Gerik - Kroh - Baling




Date : 17th Jul 2010


Route: Baling - Kupang - Gerik - P/Hulu - Baling


Distance:
approx. 115km






Lama juga ambil masa utk recover dari demam tempoh hari. Selang beberapa hari dah kayuh bersama rakan2. Nak 'batalkan' kayuhan ini tak sampai hati. So ~ ON juga xtvt ini sekadar yg mampu.

Antibiotic ~ 30 biji yg Doktor beri pada aku terpaksa habiskan dlm masa 5 hari. Antibiotic ini pun ada 'side effect' tapi terpaksa telan juga atas nasihat doktor. Dalam masa seminggu juga 'anti virus' dalam badang aku kira 'outdated' or 'being deleted' . . ! Macam PC yg tak install 'anti virus' he he he !

Selepas Kayuhan di Perwaja Gurun tempoh hari aku berehat panjang . . . . risau @ takut pun ada kerana ada 'side effect' yg lebih menakutkan ~ Nauzubillah . . . !


Antara rakan2 MTB'ers aka 'contadors' yg hadir hari tuu i.e. RCT, Kroh, Baling, SP, Alor Star, Gurun and Azam dari 'perlis power' yg sanggup 'redah' seawal pagi dari Perlis. Kehadiran anda memberi aku semangat & kekuatan utk kayuh pagi itu.

Alhamdulillah ~ xtvt berjalan lancar & selamat. Terima kasih di atas kerjasama tuan2 membantu rakan2 lain meneruskan kayuhan hingga ke Baling. Pada yg gagal ~ cuba lagi di lain masa.

"Pain is temporary, Quitting lasts forever"
~ Lance Armstrong


yummyyyyyy ~ !

"Stay Safe, Stay Healthy"

More pics. ~ at BalingBiker and FaceBook ! . . . Razif ~ thanks for d pics :- )

No comments: